وبکاستومرز

بهترین

وبکاستومرز

بهترین

درد تخمدان راست

در این مقاله، ما خواهان آن هستیم که در مورد درد ناشی از تخمدان راست و چپ قبل و بعد از دوره در زنانگی و شرایط طبیعی صحبت کنیم. ما امیدواریم که این موضوع را با همسران عزیزمان مورد توجه قرار دهیم. تخمدان قلب می تواند به عنوان بیماری های مزمن زنانه و خطرناک گزارش شود. بهتر است که با علل درد تخمدان آشنا شوید و به سرعت درمان لازم را ادامه دهید تا از عواقب جبران ناپذیری رنج ببرید. زنان باید بدانند که چه اتفاقی برای بدنشان می افتد، به خصوص وقتی که آن را به تناسلی خود مرتبط است. اغلب ما به چرخه قاعدگی ما یادآوری می کنیم، ما به طور مرتب قفسه سینه را برای جرم بررسی می کنیم و به طور منظم توسط متخصص زنان و متخصص زنان بررسی می شود. یکی از چیزهایی که ما هرگز نباید فراموش کرد، درد ناشی از تخمدان است. برخی از شرایط مختلفی که باعث درد تخمدان می شوند وجود دارد. به همین دلیل مهم است که علت درد همیشه مورد بررسی قرار گیرد. در این بخش، ما به دلایل مختلفی از این که چرا اکثر زنان درد درد تخمدان را تجربه می کنند و آیا این نگرانی است، نگاه خواهیم کرد.
درد تخمدان راست

درد شدید تخمدان باید بررسی شود. هر بار که درد شدید تخمدان دارید، چسبندگی تخمدان، کیست های بزرگ و حاملگی خارج رحمی را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که به دکتر مراجعه کنید.
درد تخمدان در دوران بارداری

با افزایش رحم و فشار زیر شکم، ممکن است چنین درد ایجاد شود. و اگر آن را بررسی و عفونت کار نمی کند، طبیعی است و هیچ مشکلی نیست. نگران نباش.
چپ تخمدان

شما باید توسط یک متخصص بررسی شود و این معاینه به ما یک سری اطلاعات در مورد درد شما ارائه می دهد، توضیحی کلی که به شما دادید می تواند نشانه ای از پاره شدن، کیست، عفونت و یا چسبندگی باشد. شما باید دقیقا بررسی شود. همه این ها با معاینه مشخص می شود. کاتتر تخمدان، کیسه ای پر از مایع است که در سطح تخمدان رشد می کند و هنگامی که در شکم بزرگ می شود، باعث درد بطن چپ در زنان می شود. معمولا کیست ها بی خطر هستند، اما ممکن است رشد کنند، بزرگ شوند، دچار تغییر شکل و پیچش شوند، باعث درد شدید در ناحیه شکم شوند. گاهی اوقات این درد نیز بر روی پشت و لگن، با علائمی مثل قاعدگی نامنظم، تهوع، استفراغ و فشار در مثانه، تاثیر می گذارد.
درد تخمدان در اوایل بارداری

در ابتدای بارداری، درد شکمی شبیه به قاعدگی طبیعی است، به علت تشکیل طحال و قرار دادن آن در رحم، اما درد شدید باید بررسی شود. سونوگرافی ضعیف ترانس واژینال و معاینه واژینی بارداری جهت جلوگیری از حاملگی خارج رحمی باید از بین بروند. از آنجا که بارداری خارج رحمی درد شدید ایجاد می کند. دکتر خود را ببینید
درد تخمدان نشانه ای از حاملگی است

ابتدا باید با یک متخصص زنان یا مرکز پزشکی دانشگاه مشورت کنید تا برنامه های درمان خاصی برای درمان عفونت واژن و عفونت شما فراهم شود. همچنین بهتر است که یک سونوگرافی انجام دهید زیرا ممکن است عفونت های دستگاه ادراری داشته باشید و نیازمند بررسی علائم ادراری است.
علت درد تخمدان

درد تخمدان می تواند به بسیاری از زنان تاثیر بگذارد و دارای علل بالقوه بسیاری است. درد می تواند ملایم یا شدید باشد. یک درد خفیف تخمدان می تواند به سرعت ایجاد شود، و بعد از آن، گاهی چند دقیقه و چند روز بعد از چند روز. درد شدید در ناحیه لگن تا شش ماه طول می کشد. متخصصان پوست در ایالات متحده می گویند که درد شدید لگن می تواند به قطع یا قطع شود. همچنین می تواند یک الگوی ثابت را دنبال کند، برای مثال، می توان آن را در دوره های هرس کردن، پس از خوردن غذا، ادرار کردن، یا در یک زمان مجاور احساس کرد. درد شدید در تخمدان از بسیار کم تا بسیار زیاد طبقه بندی می شود و احتمالا بر فعالیت های روزمره ما تأثیر می گذارد. دکتر شما آزمایشهای زیادی برای پیدا کردن علت درد تخمدان انجام خواهد داد، مانند: معاینه فیزیکی - آزمایش اولتراسوند - آزمایش خون یا ادرار - ارجاع به پزشک متخصص زنان و مامایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.